Khamis, 10 Mac 2011

Patah tumbuh..hilang berganti..patah hati..aku tak tau...

Aku berjumpa kawan FB..aku tanye ngaper lama tak on9..aku bukan ada per per ngan ia....sekadar kawan jer tak lebih dari aper2 pun...hai jangan dok fikir yang lain... aku memang dah lama kenal ia..kerana ia bertugas di Digicom..Kbrg..lagi pun aku dengan big boss ia baek like old school.Weii aku tak pernah ambek kesempatan yang ada...we just friends..nothing more than thats.Meraung lak orang umah aku huhuhuhuhu....
Bukan per..dulu ia kuat ngat komen per per dalam Fb..tapi ler ne diam,macam ada yang tak kena,aku pun heran juga...jadi aku beranikan diri utk menanya apa benda perkara yang telah berlaku dalam kehidupan seharian,alamak aku macam repoter gossip semasa lak...tak sedar aku ne blogger cabuk jer...tulis pun suke suke jgn kena saman udah ler...isi masa yang terluang.Aku pun memulakan suasana yang ceria bila ada peluang aku tanya kenapa jadi begini...jadi begitu...
Hah....rupa rupanya..si bedah ne dok frust tonggeng menonggeng..apa tak nya buah hati pengarang jantung yang di puja puja selama ne memadu kasihsayang janji setia umpama romeo n juliet... hancur berkecai adussssss....bila sibedah dapat tau arjuna itu memilih laila....tapi bukan diri nya...tu yang aku nampak mcm tak ceria...
Yela..lama kawan cinta bagai nak rak alih alih tunang ngan org lain..dunia ibarat tak bererti lg,jiwa raga seolah olah kosong belaka.
Tapi bagitau kat si bedah ne..perjalanan masih jauh,ramai lg yang diluar tu dok menanti melambai lambai cuma pilih yang sesuai sempurna...jangan ler nak sama kan kekasih lama,memang tak sama...kehidupan mesti diteruskan,lupakan kesedihan buka buku baru.Anggap lah sebagai dugaan jgn difikirkan sangat.Dan jangan wat yang tidak tidakkkk..Nanti kurus lak badan merana giler.
Hai bedah jangan turutkan hati yer..
Patahkan tumbuh hilang berganti walaupun akan ambil masa yang lama...yang penting kehidupan perlu ceria yea,,
Aku nak cakap banyak banyak pun kat si bedah nanti di salah anggap lak.
Aper pun aku doakan moga bedah dapat pengganti yang lebih sempurna. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan