Rabu, 2 Mac 2011

Banyak lak cerita nak aku paparkan....

Wah...lama benar aku tak belek aku tak cara kat laptop aku ni...maklum ler minggu ni aku sibuk ngan wife yg nak bersalin di Hospital Sultanah Nur Zahirah Kuala Terengganu,Trg.
Selama 8 hari aku berkelana di Parking KFC dan bermalam di hotel Pat Taya Avanza Gold.
[pat taya...empat tayar]jgn disalah anggap okey.aku memang tak miss,pd setiap masa utk menziarahi wife di Wad 2 katil no 9 kelas dua.
itu jer yg aku mampu...demi orang yg aku sayangi,lihat pada sengsara wife,aku jadi tak tahan tanpa aku sedar airmata aku turut menitis...itulah aku yg berjiwa sensitif.memang dari dulu dan kini aku macam ne.tak sanggup lihat penderitaan org.
Tambah2 lihat insan yg aku sayang jd mcm tu.Aku hanya boleh kata bersabar dan tahan sakit,kerna ini semua bersifat sementara,dan allah sedang menguji akan hambanye...pohon pada allah agar diringankan bebanan derita sakit dari berpanjangan,Hari demi aku berdoa pd allah,moga di permudahkan isteri aku melahirkan anak yang sulung.Sebelum ini aku tak pernah dok lama di sepital jaga org sakit...paling2 pun sehari dua jer..hai nak wat macam mana dah kewajipan kena tunggu juge ler...kata orang berani buat berani tanggung ler....Bukan aku ajer yg menjaga isteri dalm wad,ada yg lain juge..masing2 muka jerut jer..ialah mana sanggup tengok isteri ngerang sakit..Pada yg diluar tu bercinta memang seronok dan mengasyikkan macam2 janji leh buat,tiba masuk wad pakat pakat geleng kepala..maklumlah sibuk dengan keja konon...apa pun terpulang individu masing masing.Aku tetap dengan cara aku demi menjaga hati perasaan yang aku sayangi,waktu suka sama sama..waktu sakit mesti lalui sama sama.Itu ler sayang nama nya.Sedikit sebanyak dapat meringgankan beban sakit isteri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan