Sabtu, 5 Mac 2011

Kuning oh kuning....

3/3/2011...tiba masa doktor bagitau saya boleh bawa pulang orang orang yang aku sayangi.dengan perasaan gembira aku bawa pulang kerumah.setiba dirumah aku lihat sanak saudara datang menyambut orang baru...sekali lagi aku terharu...aku ucapkan terimakasih yang tak hingga.Jaga baby ni bukan perkara yang nampak mudah,semuanya memerlukan kesabaran yang tinggi..mana tak nya,bila baby menangis meraung melalak sakit juge telinga...demi bby ditunggu selama ini kena bersabar merawat dengan teliti.Dalam dok jaga jaga pun sikuning ni pun mai...alamak....jawabnya ulang alek ler aku kesepital.nak macamana demi kesihatan yang terbaik aku dengar nasihat nasihat doktor.
Weeii...bukan senang ler nak jaga dan besar seorang anak,tapi bila dah besar jangan lak lupa jasa dan pengorbanan papa dan mama.
Tanpa papa dan mama siapa lah kau......[anak]. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan