Ahad, 14 November 2010

Lama tak menulis...

Salam..,
Ohhh..lama benar aku tak menulis dalam blog ni...bukan malas tapi sibuk akhir akhir ni dengan tugasan yang tak menentu maklumlah kita orang bawahan...buat ler apa yang ditugaskan..cari makan demi tanggungjawab pada keluarga tersayang.
Citer memang banyak tapi tak ader yg sepecial...biasa jer..
Kekadang buka Facebook pun kejap kejap..guna broadband cap kapak[Digi...kdg line bagus...kdg line teruk} tu yg mampu.Walau macam pun aku puashati juga..dapat berhubung dengan dunia luar...
Oooi minggu lepas kawan lama aku(Mek na) telah melangsungkan ikatan pertunangan dengan jejaka dari Cik Ct wan kembang....Rm6.000/ syukur tercapai juga cita cita nya utk menjadi suri rumah tangga...aku doakan moga bahagia...jaga diri maklum ler darah manis...harap tak lupa aku masa makan nasi minyak nanti.......................................


Tiada ulasan:

Catat Ulasan