Selasa, 5 April 2011

ceria kembali dalam meniti kehidupan.....................

Dalam menghadapi hari hari mendatang yang datang dan pergi kita sambut atau di undang...pasti banyak perkara perkara yang menyenangkan hati dan juga yang mengguris perasaan,tapi semua itu adalah asam garam kehidupan dalam merencahkan suasana sebuah kehidupan yang lebih sempurna itu lah harapan pada semua insan.
Macam aku juga mahu cipta sebuah kehidupan yang lebih bemakna,walaupun kekadang aku terpaksa menghadapi semua situasi suka dan duka.
Wat ko bedah...aku sonok tengok ko dan mula beseri dari sinar mata ko tu...tak lah mcm dulu...asyik nampak monyok..mcm tikus mondok...
weeiii aper yang aku melalut lalut ne....kang tak pasal...pang ...singgah kat muka aku....baru padan...ahahahahaa.....
Lupakan yg lalu...bina suasana yang baru...
Ingat yang patah tumbuh berganti...jangan di racun udah ler.....
Yang pergi silih berganti...walau hati pedih...ko telan jer..pahit maung nye...itulah adat bercinta....
ahks...cinta jenis per pn aku tak tahu....mgkn cinta keldai kot...usung rindu pada yang tak setia.....
walaupun telah banyak cipta kenangan...merempuh dugaan dalam membina istana...tapi rupanya istana pasir...sebelum tsunami...ia telah runtuh untuk selamanya...kesudahannya ko yang parah....
Tapi ler ni ko dah bersemangat..aku suka...
Bedah...teruskan perjuangan ko dalam mencari sinar baru...aku just one of u re friend nothing more than thats....
Teruskan kehidupan...jangan toleh kebelakang lagi kerana mungkin akan menyakitkan hati dan perasaan mu.............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan