Rabu, 6 April 2011

Bila aku bosaan.............

Suatu hal yang orang paling tak suka ialah suasana bosan...dan bosan...banyak boleh di ertikan dalam ayat bosan...bosan...boring...
Situasi bosan ne memang berlaku tak kira yang muda yang tua..memang tak dapat lari kenyataan bahawa angin bosan datang tanpa di undung atau di jemput...
kekadang bosan tu membawa pada keadaan yang paling menyulitkan...hoi....aper yang melalut lalut ne...nak citer..citer ler...aper...lah..
Tengok...tengok..mungkin ko orang pernah alami aper yang dirasai bila kebosanan melanda jiwa dan perasaan....pada aper aper jer....bila hati dah tersentuh...umpama yang dinanti tak tiba...pastu timbul macam macam andaian...bosan yang kekadang seolah olah tak mahu nak hidup lagi...macam sia sia jer...
itulah hakikat bosan yang pernah aku lalui.....
Tak tau lah...bosan ko orang macam mana.....
mesti dapat mengimbangi sepenuhnya...tak ler sampai nak terjun bangunan...cari publisti murah...akhirnya mambawa padah...silap hari bulan kena tuduh cuba bunuh diri....
Yer lah erti bosan boleh jadi tension...streesss
hai aku tak tau lah nak huraikan...bosan tu....
nanti aku cakap banyak pasal bosan...kau orang aku tooot..tooot..tott..
Bagaimana pun kita pandai lah atasi suasana bosan dengan benda2 yang berfaedah....
Jangan macam aku...bila aku bosan...aku masuk toilet....aku jerit kuat....
atau pi naik bukit...aku laung kuat sekuat hati..aku lepaskan.....
yang terbuku dihati dan perasaan...tak lega juga...aku ulang ulang..........
Kalau orang yang tak tau...kata aku tak siuman...hahahahahaha......
So...jangan biarkan dunia ko orang jadi bosan..boring...isi dengan cara yang terbaek..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan