Sabtu, 17 Julai 2010

Hari hari sibuk dengan tugas...

Owooh...semenjak dua menjak ni aku kurang masa nak layan laptop...nak buke FB pun seminit dua jer...
Dalam minggu ni macam macam aku lalui,macam2 hal dan tugasan yang harus dilaksanakan...gitulah selagi dalam pasukan,dalam suasana kesibukan aku melayani ragam disekeliling ku,aku teringat kawan aku yang katanya telah putus tunang...terbantut lak membina mahligai impian[Kedua] maklumlah dah lama menduda...hheheheheheh...sabar lah bang...ada jodoh tak kemana....dan seorang lagi kawan[perempuan aku kenal thn 2003]di kuala berang ni,konon2 merajuk dengan buahati..nak pergi jauh...ke dubai pas tu nak minta keja kat situ lak cos jumpe buah ati...jgn jadi buah hantu ler dah...buat ler apa yg patut..jangan jadi orang serawak yang kena jual dengan buah hati nya...dan ada juga dijadikan kaldai dadah...dunia sekarang apa apa pun boleh terjadi antara kita nanpakm dengan mata kasar atau tak...tapi mustahak kita kena berfikiran rasional dalam membuat apa apa keputusan dalam hidup.Berbalik pada kawan lelaki aku yg ada di Padang Besar tu harap harap brsabarlah...kebahagian ada dimana mana yea..dan jangan pudarkan semangat...kembalikan keceriaan yang telah lama hilang ok....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan