Rabu, 8 Februari 2012

Tahun baru.....mcm bese gak hidup mesti diteruskan.....

Weh lama benar aku tak menjengah kat laman blog aku ni..maklumlah aku makin lama sibuk dgn tugas seharian aku yang makin lama mencabar minda..dulu aku di cawangan Kereta ronda..tapi ler ni aku di cawangan penguatkuasaan trafik..tugas yg pernah aku buat dulu..lg pn aku pernah join dari tahun 1991 dan hingga 2008..dan pd 2011 bulan 9 aku dipanggil semula..aku akan jalankan tugas aku mcm bese gak..
Aku tau kerenah manusia yg takkan berpuashati apabila tindakkan saman dan sebagainya...aku dah lali akan cemuhan dan tuduhan yg kadang kadang wat aku geram...aku abaikan..pada aku,aku tak pernah naya orang...aku wat ikut undang undang yang sedia ada...dari segi kemaafan ada garis panduan yang perlu dan alasan yang kuat....aku bukan lah robot untuk buat itu buat ini.....bagi aku biar lah per orang nak kata,aku terima ngan hati yang terbuka....takder dendam..
So far aku hepi dengan tugas aku seharian.. Okeh..nanti aku borak lagi....see u soon...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan